مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:002019-11-19سياسي

دعوت جامعه روحانیت شیراز برای راهپیمایی حامیان ولایت


جامعه روحانیت شیراز مردم این شهر را برای حضور در راهپیمایی حامیان ولایت در شیراز که پنجشنبه 30 آبان برگزار می شود، دعوت کرد.

- در پی بروز وقایع اخیر در شیراز، جامعه روحانیت این کلان شهر طی پیامی عموم مردم را برای شرکت در راهپیمایی حمایت از ولایت فقیه دعوت کرد.

بر اساس اعلام جامعه روحانیت این راهپیمایی با هدف تجدید میثاق با ولایت فقیه و آرمان های شهدا ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز پنج شنبه، 30 آبان برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

متن دعوت جامعه روحانیت شیراز چنین است ؛ مردم ولایت مدار شهر مقدس شیراز همانگونه که مستحضرید در چند روز اخیر متأسفانه اشرار و افراد ناباب با سوءاستفاده از اعتراض مسالمت آمیز بخشی از مردم باعث ویرانی و تخریب اموال عمومی و شخصی گردیدند و خسارات زیادی را به وجود آوردند لذا به منظور محکوم کردن این قبیل اقدامات هنجارشکنانه از شما ولی نعمتان راستین نظام اسلامی دعوت به عمل می آید در مراسم راهپیمایی که در روز پنج شنبه، مورخ 30 آبان رأس ساعت 9:30 از چهار راه پانزده خرداد به سمت چهار راه پیروزی برگزار می گردد، شرکت کرده و پشتیبانی و اطاعت محض خود از ولایت مطلقه فقیه و پاسداری از خون پاک شهدا را بار دیگر به جهانیان اثبات کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت جامعه روحانیت شیراز برای راهپیمایی حامیان ولایت

دعوت جامعه روحانیت شیراز برای راهپیمایی حامیان ولایت