مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:562019-11-19اقتصادي

تشکیل شعبه ای ویژه برای پرونده های افزایش قیمت های غیرقانونی


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: شعبه ای ویژه برای رسیدگی به پرونده های افزایش قیمت های بدون مجوز راه اندازی شده تا این پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی شوند.

- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: شعبه ای ویژه برای رسیدگی به پرونده های افزایش قیمت های بدون مجوز راه اندازی شده تا این پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی شوند.

زهرا افضلی نیا مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: هر گونه افزایش قیمت در زمان حاضر غیرقانونی است و برهمین اساس، برنامه های بازرسی و گشت های ویژه برای جلوگیری از افزایش قیمت ها آغاز به کار کرده است.

او تا کید کرد: تا زمانی که هیات وزیران و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام نکنند، قیمت کالاها یا خدمات نباید افزایش یابد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با تاکید بر اینکه اولین تاثیر افزایش قیمت بنزین بر حمل و نقل عمومی خواهد بود، ادامه داد: سهمیه بنزین تمامی آژانس های درون و برون شهری و سرویس هایی که کار های عمومی انجام می دهند به همراه ما به التفاوت آن ها تا پنجشنبه اختصاص می یابد.

افضلی نیا، گفت: سامانه 135 تعزیرات حکومتی و 124 صنعت، معدن و تجارت، آماده دریافت گزارش های مردمی درباره افزایش قیمت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعبه ای ویژه برای پرونده های افزایش قیمت های غیرقانونی

تشکیل شعبه ای ویژه برای پرونده های افزایش قیمت های غیرقانونی