مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:352019-11-19سياسي

لایحه «درآمد پایدار شهرداری ها» اولین گام برای جلوگیری از شهر فروشی است


شهردار تهران با اشاره به اینکه تصویب لایحه «درآمد پایدار شهرداری ها» نقطه عطفی برای دولت و مجلس است، گفت: تصویب این لایحه اولین گامی است که شهرداری ها املاک خود را نفروشند و در شهرها به کیفیت فکر کنند.

- لایحه درآمد پایدار شهرداری ها اولین گام برای جلوگیری از شهر فروشی است شهردار تهران با اشاره به اینکه تصویب لایحه درآمد پایدار شهرداری ها نقطه عطفی برای دولت و مجلس است، گفت: تصویب این لایحه اولین گامی است که شهرداری ها املاک خود را نفروشند و در شهرها به کیفیت فکر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی در حاشیه نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره لایحه درآمد پایدار شهرداری ها که روز گذشته مواد یک تا چهار آن در صحن مجلس شورای اسلامی تصویب شد، گفت: تصویب این لایحه یکی از زیربنایی ترین اقداماتی است که می توان برای شهرداری های کشور انجام داد.

تصویب این لایحه اولین قدمی است که شهرداری ها املاک خود را نفروشند و در شهرها به کیفیت فکر کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر این لایحه تصویب شود نقطه عطفی برای دولت و مجلس است، افزود: در تمام دنیا برخی از قدرت های متمرکز از دولت ها به شوراها و شهردارها واگذار می شود.

شهردار تهران با بیان اینکه لایحه درآمد پایدار شهرداری ها از دوره اصلاحات در حال بررسی است، عنوان کرد: در طول سال های گذشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه «درآمد پایدار شهرداری ها» اولین گام برای جلوگیری از شهر فروشی است

لایحه «درآمد پایدار شهرداری ها» اولین گام برای جلوگیری از شهر فروشی است