مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:252019-11-19ورزشي

اوج آشفتگی در لیگ کشتی آزاد/ نیمی از تیم ها انصراف دادند!


پس از انصراف تیم های رعد پدافند و پاس از ادامه حضور در لیگ برتر کشتی آزاد، تیم اترک خراسان نیز در فاصله 3 روز مانده به نیمه نهایی و فینال لیگ، - اوج آشفتگی در لیگ کشتی آزاد/ نیمی از تیم ها انصراف دادند! پس از انصراف تیم های رعد پدافند و پاس از ادامه حضور در لیگ برتر کشتی آزاد، تیم اترک خراسان نیز در فاصله 3 روز مانده به نیمه نهایی و فینال لیگ، از ادامه حضور در این رقابت ها انصراف داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالیکه یکی از شعارهای اصلی مهدی نصیرزاده رییس جدید و تازه کار سازمان لیگ کشتی، برگزاری منظم و بدور از حاشیه لیگ کشتی آزاد و فرنگی بوده است، اما از تعداد 7 تیم حاضر در لیگ کشتی آزاد تاکنون 3 تیم انصراف خود را در میانه رقابت ها اعلام کرده اند تا شاهد بی نظم ترین لیگ کشتی آزاد طی سال های اخیر باشیم.

عبدالمهدی نصیرزاده که همزمان با ریاست سازمان لیگ کشتی، مدیر کلی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور را نیز بر عهده دارد، در ابتدا وعده داده بود شاهد لیگی جذاب و بدور از حاشیه خواهیم بود اما در عمل بسیاری از تیم ها ضمن کناره گیری از لیگ، نسبت به اتفاقات مختلف اعتراضات شدیدی داشتند.

پیش از این 2 تیم نظامی رعد پدافند و پاس بدلیل نداشتن مجوز از ستاد کل نیروهای مسلح از ادامه حضور در لیگ کنار کشیدند و حالا خبر می رسد تیم اترک خراسان شمالی نیز در فاصله 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج آشفتگی در لیگ کشتی آزاد/ نیمی از تیم ها انصراف دادند!

اوج آشفتگی در لیگ کشتی آزاد/ نیمی از تیم ها انصراف دادند!