مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:162019-11-19اقتصادي

ذخایر مخازن سدها 6 میلیارد مترمکعب افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: در حال حاضر 25 میلیارد متر مکعب آب در مخازن سد های کشور ذخیره شده که این رقم، - حاج رسولی ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب گفت: 25 میلیارد متر مکعب آب در مخازن سد های کشور ذخیره شده است که این رقم، 6 میلیارد مترمکعب بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: در حال حاضر 25 میلیارد متر مکعب آب در مخازن سد های کشور ذخیره شده که این رقم، 6 میلیارد مترمکعب بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

محمد حاج رسولی ها با اشاره به اینکه سال گذشته در این تاریخ مخازن سد های کشور، 19 میلیارد مترمکعب آب ذخیره داشته است افزود: خروجی سد های کشور در 60 روز گذشته از سال آبی 98-99 معادل 6 میلیارد و 300 میلیون مترمکعب است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 3 میلیارد مترمکعب بوده است.

وی با بیان اینکه شرایط مناسب ذخیره سد های کشور، اختصاص کامل سهم آب کشت تابستانه را امکان پذیر کرده است ادامه داد: کشاورزان می توانند کشت پاییزه امسال را نیز با اطمینان کامل انجام دهند و ما امیدواریم شرایط جوی به نحوی باشد که تامین آب برای کشت پاییزه بطور کامل انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر مخازن سدها 6 میلیارد مترمکعب افزایش یافت

ذخایر مخازن سدها 6 میلیارد مترمکعب افزایش یافت