مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:002019-11-19فرهنگي

تاریخ عبرت آمیز در «دست های آلوده»


کارگردان نمایش «دست های آلوده» گفت: متن این نمایش را که مربوط به جنگ جهانی دوم است، انتخاب کردم تا یادمان باشد همیشه باید نگاهی به تاریخ داشته باشیم.

- کارگردان نمایش دست های آلوده گفت: متن این نمایش را که مربوط به جنگ جهانی دوم است، انتخاب کردم تا یادمان باشد همیشه باید نگاهی به تاریخ داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مشاور رسانه ای، پوستر نمایش دست های آلوده با حضور مسعود موسوی (دراماتورژ و کارگردان) و عوامل این نمایش رونمایی شد.

مسعود موسوی درباره اینکه چرا متن دست های آلوده را برای اجرا انتخاب کرده است، گفت: تاریخ همیشه عبرت آمیز است؛ از این جهت این متن را که مربوط به جنگ جهانی دوم است، انتخاب کردم تا یادمان باشد همیشه باید نگاهی به تاریخ داشته باشیم.

در دست های آلوده تلفیقی از گذشته و حال را در همه اجزای نمایش، از طراحی تا بازی ها و استفاده از اکسسوار و حتی لباس می بینید که امیدوارم تماشاگران بتوانند با این نگاه کارگردانی ارتباط برقرار کنند.

او در ادامه با اشاره به حضور بازیگران سینما و تلویزیون در تئاتر اظهار داشت: معتقدم در شرایط کنونی که به بازیگران حرفه ای تئاتر، کار نمی رسد، باید تا حد امکان از این انتخاب ها دوری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ عبرت آمیز در «دست های آلوده»

تاریخ عبرت آمیز در «دست های آلوده»