مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:002019-11-19سياسي

استفاده از افراد فاقد سوء تدبیر مدیریت و کار جهادی را رقم می زند


عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی گفت: استفاده از افراد فاقد سوء تدبیر، مدیریت و کار جهادی را در کشور رقم می زند.

- ایسنا/خراسان شمالی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی گفت: استفاده از افراد فاقد سوء تدبیر، مدیریت و کار جهادی را در کشور رقم می زند.

دکتر قاسم جعفری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری بر مدیریت جهاد و اصل ما می توانیم، اظهارکرد: جهاد فقط به معنای جنگیدن و درگیر شدن با دشمن نیست، بلکه اهداف عالیه انسانی نیز در آن نهفته شده است و در حقیقت صلح پایدار نیز از طریق پرداختن به آن ایجاد می شود.

وی افزود: مخاطب مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برای محقق شدن مدیریت جهادی و اصل ما می توانیم فقط مدیران نبوده بلکه نخبگان، دانشگاهیان، فرهنگیان، صاحب نظران و مردم نیز مشمول می شوند.

جعفری ادامه داد: باید نگاه تمامی ما بر این اصل باشد، زمانیکه کار می کنیم، کم کاری نداشته باشیم و انگیزه کافی برای کار کردن در وجود همه اقشار وجود داشته باشد.

وی اظهار کرد: یکی از اشکالاتی که در حال حاضر وجود دارد این است که گاهی اوقات افرادی در سمت های مختلف گمارده می شوند که خود آن ها می دانند اهل کار کردن نیستند و یا مدیران افرادی را زیر مجموعه مدیریتی خود قرار می دهند که می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از افراد فاقد سوء تدبیر مدیریت و کار جهادی را رقم می زند

استفاده از افراد فاقد سوء تدبیر مدیریت و کار جهادی را رقم می زند