مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:002019-11-19اجتماعي

26 هزار دانش آموز هرمزگان دربرنامه «نجات آب» مشارکت می کنند


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در سال تحصیلی جاری، یک هزار و 470 دانش آموز در قالب گروههای سه نفره در 689 مدرسه به عنوان ناجیان آب به 26 هزار دانش آموز آموزش خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی دادی زاده سرخایی ظهر سه شنبه در اولین نشست خبری طرح داناب استان هرمزگان اظهار داشت: با تصویب سند تحول نظام تعلیم و تربیت برخی راهکارها ومأموریت های آموزش و پرورش نسبت به زمان گذشته تغییر پیدا کرده است.

وی افزود:در سند تحول نظام تعلیم و تربیت بر تقویت و توسعه تعاملات این دستگاه با جامعه و سایر دانشگاهها و نهادها تأکید شده است.

به عبارتی سند تحول نظام تعلیم و تربیت کشور آموزش و پرورش را مکلف کرده برای رسیدن به اهداف آموزشی، پرورشی و تربیتی خود از مشارکت دستگاهها و نهادهای کمک بگیرد.

دادی زاده با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت بر آموزش ساحت های ششگانه در تربیت دانش آموزان تأکید می کند، اضافه کرد: طرح داناب بر پایه تربیت ساحت زیستی و بدنی بر آن است که چگونگی محافظت از محیط زیست و مکانی که در آن زندگی می کنم برای شهروندان آینده آموزش دهد.

برای حفاظت از زیستگاه انسان و توجه به آب و نگهداشت آن از اهمیت بسزایی برخوردار است که برای تحقق این هرچه مطلوب تر این هدف، آموزش و پرورش با عقد تفاهم نامه با سایر نهادها و تعامل و ارتباط مناسب این فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 هزار دانش آموز هرمزگان دربرنامه «نجات آب» مشارکت می کنند

26 هزار دانش آموز هرمزگان دربرنامه «نجات آب» مشارکت می کنند