مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 11:152019-11-19دانش

ظرفیت رساله ها و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی برای ایجاد تحول


رساله ها و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی ظرفیت ارزشمند دانشگاه ها برای ایجاد تحول هستند.

- معاون پژوهشی دانشگاه تهران گفت: رساله ها و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی ظرفیت ارزشمند دانشگاه ها برای ایجاد تحول هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، محمدرضا رحیمیان در سی و چهارمین اجلاسیه معاونان پژوهشی دانشگاه های بزرگ و برتر کشور که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، با تأکید بر اهمیت برگزاری منظم اجلاسیه به الگوساز بودن اقدامات دانشگاه های بزرگ و برتر در سطح کشور اشاره کرد و رساله ها و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی را ظرفیت ارزشمند دانشگاه ها برای ایجاد تحول دانست.

محمدرضا موحدی، معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف نیز با بیان تنگناها و فرصت های ایجاد شده درباره تحریم ها، طرح پویش دانش بنیان حمایت از صنعت داخلی را مطرح کرد.

توجه به حل مسائل صنعت، ایجاد اعتماد متقابل، حمایت از واحدهای فنی و صنعتی، استفاده از ظرفیت دانشجویان فارغ التحصیل در دوره خدمت سربازی و ایجاد همکاری های استراتژیک بین دانشگاه و صنعت از مهمترین موضوعات این طرح بود.

هم چنین عباس زارعی هنزکی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، با اشاره به توسعه صنعت از نسل اول تا پنجم، به طرح موضوع حرکت دانشگاه به عنوان عالی ترین بخش علمی کشور در مرزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت رساله ها و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی برای ایجاد تحول

ظرفیت رساله ها و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی برای ایجاد تحول