مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:352019-11-19اقتصادي

حمایت از کالای ایرانی باید تدوام داشته باشد


باید حمایت از کالای ایرانی تداوم داشته باشد زیرا موجب رونق اقتصاد تولیدکنندگان و صنعتگران داخل کشور و در نتیجه رونق اقتصادی در همه بخش ها خواهد شد.

- ایسنا/گیلان رییس اصناف گیلان گفت: باید حمایت از کالای ایرانی تداوم داشته باشد زیرا موجب رونق اقتصاد تولیدکنندگان و صنعتگران داخل کشور و در نتیجه رونق اقتصادی در همه بخش ها خواهد شد.

جلال الدین شکریه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه یکی از دلایل مهم پیشرفت و رونق اقتصادی در بخش تولید و صنعت کشورهای پیشرفته حمایت مردم آن کشورها از تولیدات داخلی است، گفت: مردم ما نیز نسبت به این مساله آگاه تر شده اند و نسبت به خرید کالای ایرانی رغبت بیشتری دارند.

وی افزود: لازم است فرهنگ سازی های موثرتری برای حمایت و خرید کالای ایرانی صورت بگیرد و یکی از مولفه های مهم ترویج این فرهنگ آموزش است.

شکریه با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی حمایت از تولیدکننده ایرانی و صنعت ملی را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان نیز باید با ارتقای کیفیت محصولات خود محصولات بهتر به مردم عرضه کنند تا حمایت های مردمی در خرید از کالای داخلی نیز تدام داشته باشد.

وی تصریح کرد: تولید کالاهای باکیفیت و صادراتی از اولویت های کاری تولیدکنندگان باشد و با توسعه این امر شاهد خواهیم بود که بازارهای بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کالای ایرانی باید تدوام داشته باشد

حمایت از کالای ایرانی باید تدوام داشته باشد