مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:562019-11-19بين الملل

کشتار بی رحمانه فلسطینیان بی دفاع باید متوقف شود


دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه خواستار توقف فوری کشتار فلسطینیان بی دفاع در این مناطق شد - از اسلام آباد، علامه راجا ناصر عباس جعفری گفت: حامیان فلسطین در پاکستان، کشتار ستمگرانه شهروندان فلسطینی از جمله زنان و کودکان به دست نیرو های رژیم صهیونیستی را که در برابر چشم جهانیان صورت می گیرد محکوم می کنند.

وی با بیان اینکه سکوت عمدی جامعه جهانی در برابر جنایت ضد ملت های منطقه به ویژه مردم فلسطین، خسارت جبران ناپذیری به امنیت جهانی وارد خواهد کرد اظهار داشت: تداوم نقض حقوق بشر در فلسطین به انفجار اوضاع در منطقه منجر خواهد شد بطوری که هیچکس از پیامد های آن در امان نخواهد بود.

علامه جعفری افزود: رژیم اسراییل در سایه سکوت جامعه جهانی گستاخ تر شده است، از این رو جامعه جهانی به ویژه کشور های اسلامی باید ضمن رسوا کردن توطئه دشمنان اسلام از جمله سیاست های آمریکا به عنوان کشور حامی جنایات رژیم صهیونیستی، از برادران و خواهران تحت ستم خود حمایت کنند.

وی تاکید کرد: تا زمانیکه مسئله فلسطین در جهان حل نشود بسیاری از مسائل دیگر نیز حل نخواهد شد.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان اینکه اقدامات اسلام ستیز رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن ها هیچ گاه متوقف نخواهد شد هشدار داد: و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار بی رحمانه فلسطینیان بی دفاع باید متوقف شود

کشتار بی رحمانه فلسطینیان بی دفاع باید متوقف شود