مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:362019-11-19اجتماعي

تداوم هوای سرد و بارش برف در استان اردبیل


اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد از عصر دیروز تا صبح امروز در اغلب مناطق شمالی استان بارش باران و در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش برف رخ داد که بیشترین بارش برف از شهرستان خلخال به مسزان 32 سانتیمتر به ثبت رسید.

- اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد از عصر دیروز تا صبح امروز در اغلب مناطق شمالی استان بارش باران و در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش برف رخ داد که بیشترین بارش برف از شهرستان خلخال به میزان 32 سانتیمتر به ثبت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما از اردبیل؛ اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی همچنان هوای سرد با کمینه دمای زیر صفر تا اواسط هفته آینده در استان تداوم داشته و بارش خفیف باران و برف نیز در مناطقی از استان تا صبح فردا پیش بینی می شود.

براساس این گزارش فردا موقتاً از شدت ناپایداری ها در استان کاسته شده و آسمان استان غالباً نیمه ابری بوده و در طول روز دمای هوا چند درجه ای افزایش می یابد؛ اما از روز پنجشنبه با نفوذ سامانه سرد و بارشی دیگری به استان، ضمن کاهش محسوس دمای هوا، بارش باران در شمال استان و بارش برف در نواحی مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می شود.

بارش باران و برف گاهی توام با مه تا صبح شنبه هفته آینده به صورت متناوب تداوم می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم هوای سرد و بارش برف در استان اردبیل

تداوم هوای سرد و بارش برف در استان اردبیل