مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:452019-11-19اقتصادي

آخرین وضعیت نمایشگاه بین المللی البرز/ لزوم رفع معارضین


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز آخرین وضعیت نمایشگاه بین المللی استان را تشریح کرد.

- رامین ربیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص اقداماتی که برای احداث نمایشگاه بین المللی استان البرز در بخشی از اراضی مجاور فرودگاه بین المللی پیام دنبال شده است، اظهار کرد: طبق مذاکرات اولیه زمین احداث آنجا توسط راه و شهرسازی در اختیار شرکت نمایشگاهی قرار داده شد.

وی با این توضیح که در ادامه انجام عملیات دیوارکشی محل احداث نمایشگاه دائمی و بین المللی البرز مدنظر قرار داده شد، گفت: برای تزریق مالی به این پروژه طبق مصوبات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سال 95 رقمی برابر یک میلیارد تومان مصوب شد و همان رقم نیز تخصیص داده شد.

رییس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز در ادامه گفت: در سال 96 میزان اعتبار مصوب توسط مدیریت و برنامه ریزی استان برای تزریق به پروژه احداث نمایشگاه بین المللی البرز برابر 4 میلیارد و صد میلیون تومان بود اما تنها 2 میلیارد تومان تخصیص داده شد که در قالب اوراق مشارکت یک و دوساله بود.

ربیعی با بیان اینکه بر سر اجرای این پروژه مشکلاتی پیش آمده است، عنوان کرد: یکی از این مسائل مربوط به معارضاتی ایجاد شده در اراضی محل احداث نمایشگاه بین المللی البرز است، زمینی که از سوی راه و شهرسازی برای احداث این نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت نمایشگاه بین المللی البرز/ لزوم رفع معارضین

آخرین وضعیت نمایشگاه بین المللی البرز/ لزوم رفع معارضین