مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:262019-11-19فرهنگي

«غارنشینان» در انتظار مخاطبان واقعی در روزهای بدون اینترنت


کارگردان نمایش «غارنشینان» با دعوت از مخاطبان تئاتر برای تماشای این اثر که برای اولین بار در ایران روی صحنه می رود گفت: این نمایش نه با هدف فروش بلکه برای ارائه یک تئاتر خوب آماده اجرا شده است.

- غارنشینان در انتظار مخاطبان واقعی در روزهای بدون اینترنت کارگردان نمایش غارنشینان با دعوت از مخاطبان تئاتر برای تماشای این اثر که برای اولین بار در ایران روی صحنه می رود گفت: این نمایش نه با هدف فروش بلکه برای ارائه یک تئاتر خوب آماده اجرا شده است.

مهدی محبعلی در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: نمایش غارنشینان که نوشته ای از ویلیام سارویان است، برای اولین بار در ایران به صورت صحنه ای اجرا می شود در حالی که در بسیاری از کشورهای صاحب تئاتر دنیا، اجرا شده است.

متن غارنشینان که سال 1957 نوشته شده از سال ها قبل برای من وسوسه برانگیز بود و از ابتدای امسال شرایط برای اجرا کردن آن مهیا شد.

وی با اشاره به شروع اجرای این نمایش از 20 آبان ماه در تئاتر هامون، افزود: غارنشینان یک صحنه تئاتر را روایت می کند که دو بازیگر قدیمی تئاتر در آن دچار چالش هایی می شوند.

او درباره وضعیت فروش نمایش و میزان مخاطب با توجه به شرایط این روزهای شهر گفت: نمایش غارنشینان از دوشنبه هفته قبل روی صحنه رفت که میزان استقبال مخاطب در پنج روز اول خیلی خوب بود اما در یکی دو روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«غارنشینان» در انتظار مخاطبان واقعی در روزهای بدون اینترنت

«غارنشینان» در انتظار مخاطبان واقعی در روزهای بدون اینترنت