مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:202019-11-19اقتصادي

غفلت ازحمل و نقل عمومی در افزایش قیمت بنزین دیده شود


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در فرایند تصمیم گیری برای افزایش نرخ بنزین از حمل ونقل عمومی غفلت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سالاری در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان این که فارغ از انتقاداتی که به موضوع گرانی بنزین شده و به نظر روند قانونی در آن انجام نگرفته اما عدم گفت و گو با مردم هم مزید علت شده است، گفت: در فرایند این تصمیم گیری غفلت جدی نسبت به حمل و نقل عمومی شده و توجهی به این مقوله مهم نشده است.

سالاری گفت: متاسفانه در فرآیند اجرا و هزینه کرد منابع درآمدی هیچ حرفی از توسعه حمل و نقل عمومی زده نشده است و شما هم تصویری که به معاون اول ارایه کردید، حکایت از نابسامانی آن داشت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: از شما می خواهم که به همراه آقای شهردار به سران کشور موضوع نابسامانی حمل و نقل عمومی و مشکلات آن را گوشزد کنید تا شاید سهمی از منابع درآمدی به این موضوع اختصاص یابد.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه از لغو طرح تعریض محورهای وحدت اسلامی، ولیعصر (عج) و شوش در کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران خبر داد و گفت:در جلسه کمیسیون ماده 5 لغو طرح تعریض محورهای تاریخی ولیعصر (عج)، وحدت اسلامی و شوش مصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت ازحمل و نقل عمومی در افزایش قیمت بنزین دیده شود

غفلت ازحمل و نقل عمومی در افزایش قیمت بنزین دیده شود