مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:062019-11-19سياسي

راهپیمایی مردم همدان در محکومیت اقدامات اشرار و اغتشاشگران


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مردم همدان فردا چهارشنبه در محکومیت اقدامات اشرار و اغتشاشگران راهپیمایی برگزار خواهند کرد.

- حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: راهپیمایی مردم استان همدان در دفاع از اقتدار و امنیت و حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

وی گفت: مردم مومن و خداجوی استان همدان که همواره در دفاع از انقلاب و آرمان های اسلامی پیشگام بوده اند فردا چهارشنبه 29 آبان در اعلام انزجار از عوامل آشوب طلب، اغتشاشگر و نیز حمایت قاطع از منویات مقام معظم رهبری راهپیمایی بزرگ و انقلابی خود را برگزار خواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: این راهپیمایی فردا ساعت 10 صبح از میدان امام(ره) همدان به سمت پیاده راه بوعلی برگزار خواهد شد و راهپیمایان در انتهای پیاده راه بوعلی اجتماع خواهند کرد.

حجت الاسلام فاضلیان گفت: سخنران این برنامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی خواهد بود.

وی با دعوت عمومی از تمام اقشار خداجوی استان همدان برای شرکت در این راهپیمایی عنوان کرد: مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی بزرگ مردمی مشت محکمی بر دهان مستکبرین، مداخله جویان آمریکا و اسراییل و ایادی آنها که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم همدان در محکومیت اقدامات اشرار و اغتشاشگران

راهپیمایی مردم همدان در محکومیت اقدامات اشرار و اغتشاشگران