مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 05:152019-11-19اقتصادي

آلمانی ها خودروهای پاک وطنی می خرند


آمار و گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شهروندان آلمانی علاقه و تمایل بیشتری برای خریداری خودروهای پاک ساخت برندهای داخلی این کشور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به افزایش تولید خودروهای برقی و الکتریکی، به نظر می رسد که محبوبیت وسایل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست در کشورهای اروپایی در مقایسه با سایر نقاط جهان بسیار بیش تر است.

این روزها که بازار خودروهای برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی بسیار داغ شده است، بسیاری از شرکت های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی کرده اند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

از آنجا که آلمان که یکی از بزرگترین و مهم ترین کشورهای اروپایی به شمار می رود و میزبان شرکت های خودروسازی بزرگی همچون دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز، بی.

ام.

و، فولکس واگن و آئودی است، بازار خودروی بسیار ارزشمند و پراهمیتی در جهان دارد و بسیاری از خودروسازان موفقیت در بازار این کشور را به منزله موفقیت در کل اروپا تلقی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمانی ها خودروهای پاک وطنی می خرند

آلمانی ها خودروهای پاک وطنی می خرند