مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 05:102019-11-19ورزشي

فقط 12 ثانیه تا المپیک فاصله داشتم/ فرصت طلایی برایم از دست رفت


بانوی رکابزن لژیونر ایران حضورش در تیم باشگاهی اسپانیا را شروعی برای آینده خوبش می داند اما عدم کسب سهمیه المپیک 2020 را فرصت طلایی قلمداد کرد که از دستش رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از: چه شد که سمیه یزدانی رشته دوچرخه سواری را به عنوان یک ورزش حرفه ای برای خود انتخاب کرد؟ - سمیه یزدانی : از ابتدا عاشق دوچرخه سواری بودم و علاقه شدیدی به این رشته داشتم، البته تفریحی رکاب می زدم تا اینکه در سال 90 به طور جدی وارد این رشته شدم.

* دوچرخه سواری رشته سخت و سنگینی است و مشکلات خود را برای بانوان در ایران دارد آیا از انتخاب این رشته راضی هستید؟ - از انتخاب دوچرخه سواری به عنوان ورزش حرفه ای ام بسیار راضی هستم.

هر چند رشته سختی است و در مجموع هم از نظر تمرینات و شرایط مسابقه و تجهیزات جزو سخت ترین رشته ها بوده و بسیار پر هزینه است اما باز هم از انتخاب ام راضی هستم و دوست دارم تا جایی که می توانم این رشته را دنبال کنم.

* به تازگی با انعقاد قراردادی به عنوان دومین لژیونر رسمی دوچرخه سواری زنان ایران به تیمی از اسپانیا پیوسته اید، از چه زمانی کار خود را با این تیم شروع خواهید کرد؟ - قراردادم تا سال 2020 با تیم تیکا اسپانیا بسته شده و قرار است از همان ابتدای سال میلادی 2020 تیم را همراهی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 12 ثانیه تا المپیک فاصله داشتم/ فرصت طلایی برایم از دست رفت

فقط 12 ثانیه تا المپیک فاصله داشتم/ فرصت طلایی برایم از دست رفت