مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 05:102019-11-19ورزشي

تیم بسکتبال شیمیدر قم مغلوب پتروشیمی بندر امام شد


تیم بسکتبال شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در خانه مغلوب پتروشیمی بندر امام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور شامگاه دوشنبه با برگزاری یک مسابقه آغاز شد که طی آن، تیم بسکتبال شیمیدر قم در دیداری خانگی میزبان تیم پتروشیمی بندر امام بود و برابر این تیم نتیجه را واگذار کرد.

شیمیدر قم و پتروشیمی دیدار خود را در سالن شهید حیدریان قم برگزار کردند که این دیدار با وجود رقابت نزدیک در کوارترهای اول و دوم، از سومین کوارتر با فاصله گرفتن پتروشیمی از شیمیدر به سود میهمان پیش رفت.

ضد حملات زهردار پتروشیمی بندر امام از یک سو و پرتاب های از دست رفته شیمیدر از سوی دیگر در کوارتر سوم فاصله را افزایش داد به طوری که اینم افزایش فاصله در کوارتر سوم و سپس چهارم، انگیزه و رمق برای جنگیدن را نیز از شیمیدر گرفت.

در نهایت این تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام بود که توانست در قم، شیمیدر را 82 بر 63 و با اختلاف 19 امتیاز شکست دهد و با کسب این برد صدرنشینی خود در جدول لیگ برتر بسکتبال را تداوم بخشد.

تیم شیمیدر قم با 5 بازی، 3 برد و 2 باخت و 8 امتیاز تیم پنجم جدول 14 تیمی لیگ برتر بسکتبال است اما با برگزاری سایر دیدارهای هفته پنجم ممکن است جایگاه پنجمی خود را از دست بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بسکتبال شیمیدر قم مغلوب پتروشیمی بندر امام شد

تیم بسکتبال شیمیدر قم مغلوب پتروشیمی بندر امام شد