مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 05:102019-11-19سياسي

روحانی باید درباره «بنزین» نظر مردم را جلب می کرد/ به تذکرات مجلس توجهی نشد


رییس جمهور می توانست ابتدا اعتماد و اطمینان لازم را برای مردم ایجاد و سپس نسبت به افزایش قیمت بنزین اقدام می کرد.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور می توانست ابتدا اعتماد و اطمینان لازم را برای مردم ایجاد و سپس نسبت به افزایش قیمت بنزین اقدام می کرد.

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پیش از این بنده از سوی هیئت رییسه مجلس مأمور شده بودم که سناریوهای مختلف برای افزایش قیمت بنزین را مورد بررسی قرار داده و نتیجه آن را اعلام کنم، گفت: در این سناریو وضعیت دهک های مختلف مردم در صورت افزایش قیمت بنزین پیش بینی شده بود.

وی افزود: در این گزارش آمده بود اگر چنین تصمیمی اتخاذ شود، چه مقدار در کاهش رفاه دهک های مختلف تأثیرگذار خواهد بود نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: در این گزارش اعلام شد اگر قیمت بنزین افزایش یابد، تنها 1.

5 تا 2 درصد از یارانه های پنهان هدفمند خواهد شد ؛ بنابراین آیا ارزش دارد که برای دو درصد از یارانه های پنهان، کشور به هم ریخته شود؟ به گفته مصری، متأسفانه دولت به هیچ یک از این تذکرات توجه نکرد.

وی در خصوص وظایف رییس جمهور گفت: پیش از افزایش قیمت بنزین، وظیفه رییس جمهور این بود که ملت ایران یا حداقل خانه ملت را در جریان قرار دهد؛ نمی دانم در حال حاضر وظیفه رییس جمهور چیست؟ وقتی رییس جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی باید درباره «بنزین» نظر مردم را جلب می کرد/ به تذکرات مجلس توجهی نشد

روحانی باید درباره «بنزین» نظر مردم را جلب می کرد/ به تذکرات مجلس توجهی نشد