مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 03:552019-11-19بين الملل

سفیر فلسطین در تهران: جوهره اسلام، جهاد و مبارزه با ستمگران و زورگویان است


ترور رهبران جریان مقاومت از سوی عوامل رژیم صهیونیستی باعث قوی تر شدن انگیزه مردم فلسطین و جریان مقاومت جهت مقابله با صهیونیست ها و همپیمانان آنها می شود.

- سفیر فلسطین در تهران، اظهار کرد: ترور رهبران جریان مقاومت از سوی عوامل رژیم صهیونیستی باعث قوی تر شدن انگیزه مردم فلسطین و جریان مقاومت جهت مقابله با صهیونیست ها و همپیمانان آنها می شود.

صلاح الزواوی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر این که جهاد و اتحاد جزو ستون اصلی اسلام است و در واقع باید گفت جوهره اسلام ،جهاد و مبارزه با ستمگران و زورگویان است، تصریح کرد: در همین چارچوب هر حرکت ضد امپریالیسم و صهیونیسم ، حرکت جهادی است و ما امروز شاهد مقاومت مردم و جریان مقاومت در نوار غزه، قدس شریف و .

در برابر رژیم صهیونیستی و همپیمانان آنها هستیم.

شیخ السفرا در ایران ، با تاکید بر این که من معتقدم که این جهاد و مقاومت به نتیجه می رسد و فلسطین حتما آزاد می شود، اظهار کرد: اقدام صهیونیست ها در ترور رهبران جهاد اسلامی ناشی از ترس آنهاست، چرا که آنها می دانند جریان جهاد و مقاومت قوی تر شده است و انشاءالله با وحدت کشورهای اسلامی و عربی برنامه جعلی صهیونیست ها و همپیمانان آنها علیه فلسطین از بین می رود و همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند اسراییل از بین خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر فلسطین در تهران: جوهره اسلام، جهاد و مبارزه با ستمگران و زورگویان است

سفیر فلسطین در تهران: جوهره اسلام، جهاد و مبارزه با ستمگران و زورگویان است