مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 01:302019-11-18اقتصادي

اتاق عقد رایگان مسجد جمکران برای زوجین با مهریه کمتر از 114 سکه


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: اتاق عقد این مسجد با عنوان «پیوند فیروزه ای» با شرایطی به صورت رایگان پذیرای زوج های علاقه مند امام زمان(عج) برای برپایی مراسم عقد است.

- معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: اتاق عقد این مسجد با عنوان پیوند فیروزه ای با شرایطی به صورت رایگان پذیرای زوج های علاقه مند امام زمان(عج) برای برپایی مراسم عقد است.

حجت الاسلام یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به فعالیت اتاق عقد این مسجد اظهار داشت: باتوجه به علاقه زائران و مشتاقان امام زمان(عج) برای آغاز زندگی و قرائت خطبه عقد در مسجد مقدس جمکران، از 5 سال گذشته، اتاق عقدی با عنوان پیوند فیروزه ای  در این مسجد فعال شده است.

عقد 200 زوج جوان هرساله در مسجد جمکران وی اضافه کرد: هر ساله 200 زوج جوان مراسم عقد خود را در مسجد مقدس جمکران برپا می کنند.

  شرایط عقد در مسجد جمکران حسین آبادی با اشاره به شرایط مدنظر گرفته شده برای عقد زوج های جوان در این مسجد مقدس تصریح کرد: در گام اول مهریه زوج های جوان نباید بیش از 114 سکه بهار آزادی باشد و در گام دوم نیز باید فرم تایید از دفترخانه رسمی ازدواج همراه داشته باشند زیرا خطبه عقد به صورت رسمی در مسجد جمکران قرائت می شود اما برای ثبت عقد باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق عقد رایگان مسجد جمکران برای زوجین با مهریه کمتر از 114 سکه

اتاق عقد رایگان مسجد جمکران برای زوجین با مهریه کمتر از 114 سکه