مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 22:102019-11-18سياسي

مشکل انتظامی و امنیتی در زنجان وجود ندارد


امنیت خوبی در استان حاکم است و هیچ گونه مشکل امنیتی و انتظامی در استان وجود ندارد.

- سردار رحیم جهانبخش روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاش گران، در گفتگو با خبرنگار مهر به برخورد با اغتشاشگران اشاره کرد و گفت: مردم زنجان محکم ترین قدم را دربرخورد با اغتشاشگران گران و آشوب گران برداشتند و ثابت کردند هرگز اجازه آشوب و تنش را در استان نخواهند داد.

وی با بیان اینکه مردم زنجان با تبعیت از فرآمین مقام معظم رهبری در مقابله با آشوبگران و اغتشاشگران توفنده تر و محکم تر وارد صحنه شدند، افزود: مردم استان زنجان در برخورد با فتنه گران همراه و همسو با نیروی انتظامی عمل کردند و مانع از تحقق اهداف شوم فتنه گران شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه طی چند روز گذشته مشکل خاصی انتظامی و امنیتی در استان زنجان رخ نداد، گفت: روز شنبه تجمع مختصری در سطح شهر زنجان برپا شد که با هوشیاری مردم و همکاری آنها با نیروی انتظامی تلاش آشوبگران برای ایجاد اغتشاش با شکست مواجه شد و در حال حاضر مشکل خاص انتظامی و امنیتی در استان زنجان نداریم.

جهانبخش تصریح کرد: مردم استان زنجان روز دوشنبه با حضور باشکوه خود در راهپیمایی نشان دادند گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل انتظامی و امنیتی در زنجان وجود ندارد

مشکل انتظامی و امنیتی در زنجان وجود ندارد