مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 22:002019-11-18اقتصادي

سامانه 124؛ دریافت شکایات از قیمت کالا ها


قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی از فعال شدن سامانه 124 برای دریافت شکایات مردمی از قیمت کالا ها، از 7 تا 22 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، آقای حسین مدرسی خیابانی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی نیز برای دریافت گزارش های مردمی فعال شده است، افزود: فهرست قیمت کالا های اساسی در اپلیکیشن آپ نیز به مردم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه سه میلیون واحد صنفی داریم که نمی توانیم برای هر کدام از آن ها یک بازرس بگذاریم از مردم خواست از فروشگاه هایی خرید کنند که برچسب قیمت کالا دارند گفت: برای اطمینان مردم از مبارزه تنظیم بازار با سوء استفاده کنندگان شرایط کنونی تخلفات آن ها در سامانه 124 و اپلیکیشن آپ قرار می گیرد.

آقای مدرسی خیابانی افزود: تمرکز ستاد تنظیم بازار بر کنترل قیمت صد قلم کالای اساسی است، اما این به معنای کنترل نکردن بقیه قیمت ها نیست.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: هفت هزار و 500 اتحادیه برای سه میلیون واحد صنفی وجود دارد که با همه آن ها جلسه گذاشته ایم و آن ها در طرح مبارزه با گران فروشی قیمت ها همراهند.

آقای مدرسی خیابانی افزود: این اتحادیه ها هر کدام بین دو تا 10 بازرس دارند که اگر برای هر کدام دو بازرس در نظر بگیریم 15 هزار بازرس اتحادیه ها نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه 124؛ دریافت شکایات از قیمت کالا ها

سامانه 124؛ دریافت شکایات از قیمت کالا ها