مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 19:452019-11-18اقتصادي

آغاز به کار نمایشگاه اینوکس 2019 در کیش


یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک، بیمه و خصوصی سازی، با حضور هیات های دیپلماتیک کشور های جهان، - ، این نمایشگاه با حضور سفرای کشور های لهستان، آفریقای جنوبی، قزاقستان و همچنین کاردار مجارستان، نفر دوم سفارت تاجیکستان، سفیر، رایزن اقتصادی و کارمند سفارت آفریقای جنوبی، رایزن اقتصادی کشور بلژیک، دبیراول کشور روسیه به همراه رایزن اقتصادی این کشور و دبیر امور خارجه الجزایر گشایش یافت.

37 نشست و همایش تخصصی داخلی و بین المللی، حضور بیش از 20 سخنران کلیدی و بلند پایه از کشورهای مختلف، حضور بیش از 70 سخنران کلیدی بلند پایه داخلی و بیش از 300 ملاقات تجاری بین مشارکت کنندگان در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

در این دو نمایشگاه، 40 مشارکت کننده بین المللی و 260 مشارکت کننده داخلی حضور دارند.

غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی در آیین گشایش کیش اینوکس 2019 با اشاره به انتشار اوراق بیمه ای خاطرنشان کرد: بیمه مرکزی قصد دارد تا اوراق بیمه ای را به اوراق بهادار تبدیل کرده تا در بازار سرمایه قابل خرید و فروش باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم از اجرای همزمان بیش از 120 پروژه به ارزش 30 هزار میلیارد تومان در جزیره کیش خبر داد و گفت: بیش از 41 بسته سرمایه گذاری به ارزش 4 هزار میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه اینوکس 2019 در کیش

آغاز به کار نمایشگاه اینوکس 2019 در کیش