مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 19:252019-11-18اقتصادي

تاکید بر افزایش نیافتن قیمت کالاها


نشست مشترک وزراء و معاونان وزارتخانه های صنعت ، معدن و تجارت و راه و شهرسازی به میزبانی وزارت صمت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه این نشست در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: وزارت صمت و راه در این نشست با هماهنگی های به عمل آمده تاکید کردند در هیچ یک از خدمات مربوط به دو وزارتخانه تحت تاثیر بنزین هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

وی همچنین به حوزه حمل و نقل به ویژه ریل و ارتباط دو وزارتخانه گفت: بررسی ها نشان می دهد که ظرفیت تولید واگن و لوکوموتیو برای استفاده در حمل و نقل ریلی کشور بالاست به گونه ای که از هم اکنون سفارش برای استفاده از آنها تا 10 سال آینده تکمیل است و صرفاً با تامین مالی میتوان به این موضوع جهش داد تا هم تولید این عرصه رونق گیرد و هم خدمات ریلی گسترش یابد.

وی تصریح کرد: در مجموع در کشور توان تولید به گونه ای شده است که 85 درصد توان تولید واگن در داخل وجود دارد و در نشست تاکید کردیم که در این زمینه تکیه ما بر کارخانه های و سفارش های داخلی باشد.

رحمانی همچنین معدن را از دیگر مباحث مطرح شده در نشست دو وزارتخانه یاد کرد و گفت: قرار شد معاونان دو وزارتخانه ارتباط و نشست های بیشتری داشته باشند تا از نظر زیرساختی استفاده از ظرفیت های معادن در نزدیکی خطوط ریلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر افزایش نیافتن قیمت کالاها

تاکید بر افزایش نیافتن قیمت کالاها