مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 18:302019-11-18سياسي

شهرک های صنعتی خصوصی تهران ساماندهی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به لزوم حرکت در مسیر رونق تولید بر ساماندهی شهرک های صنعتی خصوصی استان تهران تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، محمد تقی زاده در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به وضعیت شهرک های صنعتی استان تهران افزود: در این جلسه جهت ساماندهی 6 شهرک صنعتی خصوصی در سطح شهرستان های مختلف که به تأیید هیئت وزیران رسیده بود نظراتی ارائه شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت : عمده این شهرک ها از آنجا که در حریم شهر هستند باید با حساسیت بیشتر بررسی شوند تا تداخل یا تضاد منافع ایجاد نشود و مقرر شد جهت حمایت از تولید با اهتمام بیشتری این موضوع پیگیری شود تا شرایط مناسبی برای رونق تولید ایجاد کند.

وی ادامه داد: ساماندهی فضایی و کالبدی این شهرک ها نیز مدنظر قرار گرفته، بر این اساس وضعیت این شهرک ها در کار گروه زیربنایی بررسی می شود تا در نهایت در شورای برنامه ریزی و توسعه به تصویب برسد و قابلیت اجرایی پیدا کند.

تقی زاده درباره افزایش بودجه عمرانی و جاری استان تهران گفت : یکی از ابزارهای مهم برای رسیدن به توسعه پایدار منابع مالی است که از طریق اعتبارات استانی محقق می شود و دستگاه ها برای انجام وظایف و تحقق اهداف ذاتی نیاز به این ابزار دارند تا از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های صنعتی خصوصی تهران ساماندهی می شود

شهرک های صنعتی خصوصی تهران ساماندهی می شود