مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 17:402019-11-18اقتصادي

برخورد جدی با احتکار و گرانفروشی در استان مرکزی مدنظر است


معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: رصد دقیق بازار و برخورد جدی با احتکار و گرانفروشی در استان مرکزی مدنظر قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید فرخی عصر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: طرح سهمیه بندی بنزین با توجه به نگاه، عملکرد و سطح بالای دانایی مردم با بهترین شرایط در سطح استان مرکزی در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی ادامه داد: طی روزهای اخیر، گزارش تیم های بازرسی استان در بین 60 هزار نفر کسبه در استان، تخلف یک یا دو نفر را نشان می دهد که منجر به پلمب شده است و از شرایط آرام قیمت ها در استان حکایت دارد.

فرخی گفت: تعداد تماس های مردمی با سامانه 124 در روزهای اخیر حاکی از 60 مورد شکایت است و این میزان تخلفات اعلام شده وضعیت عادی در استان مرکزی را نشان می دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی بیان داشت: نسبت به تولید کنندگان و عرضه کنندگان عمده کالا باید دقت لازم را به عمل آورد و هرگونه احتکار و عدم عرضه باید با جدیت مورد رصد و برخورد قرار بگیرد.

وی گفت: هیچ گونه افزایش قیمت در کالاها و ارایه خدمات در استان قابل قبول نیست البته بعضی از افزایش قیمت ها مانند قیمت فلزات، طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با احتکار و گرانفروشی در استان مرکزی مدنظر است

برخورد جدی با احتکار و گرانفروشی در استان مرکزی مدنظر است