مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 14:302019-11-18سياسي

آشوبگران از افراد بومی نبودند/برقراری آرامش در استان تهران


رییس شورای تامین استان تهران از برقراری آرامش در این استان خبر داد و گفت: آشوبگران از افراد بومی نبودند و از خارج از کشور دستور می گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران به طرح اصلاح قیمت بنزین اشاره کرد و افزود: عده ای به محض اجرای این طرح دست به آشوب و اغتشاش کردند و در این بین اموال عمومی غارت شد.

رییس شورای تامین استان تهران به شهادت رسیدن یک پاسدار در ملارد را تایید کرد و گفت: آشوبگران علیه ملت و نظام اقدام کردند و لیدرهای آشوب ها از خارج از کشور دستور می گرفتند و برخی ناامنی ها در غرب استان تهران ایجاد شد، که بررسی ها نشان می دهد، آشوبگران از افراد بومی نبودند.

وی با بیان این که در اسلامشهر پس از فرمایشات شفابخش مقام معظم رهبری مردم به کمک نیروهای امنیتی آمدند، گفت: امروز شاهد آرامش در سطح استان تهران هستیم.

نماینده عالی دولت در استان تهران اطمینان داد، که دولت منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین را به نیازمندان جامعه باز خواهد گرداند و گفت: 57 الی 60 میلیون نفر شامل پرداخت این کمک ها خواهند شد، هر چه یارانه به بنزین بدهیم به افراد پردرآمد جامعه کمک کرده ایم، در حال حاضر خانواده هایی هستند که 3 ماشین دارند در حالی که بسیاری از آحاد جامعه حتی یک ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوبگران از افراد بومی نبودند/برقراری آرامش در استان تهران

آشوبگران از افراد بومی نبودند/برقراری آرامش در استان تهران