مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 14:252019-11-18اقتصادي

روزانه بیش از 30 هزار بازرسی انجام می شود


در حال حاضر چهار هزار بازرس داریم و روزانه بیش از 30 هزار مورد بازرسی انجام می دهیم.

- ؛ رضا رحمانی در حاشیه نشست کمیسیون اقتصادی مجلس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موضوع جلسه امروز بررسی وضعیت بازار و قیمت ها بود که با حضور مسئولان اجرایی این حوزه برگزار شد افزود: ما از نظر وفور، ذخیره و تامین کالا ها هم از نظر مبدا تولید و هم از نظر مبدا واردات هیچ مشکلی نداریم.

وی اضافه کرد:​ یک دپوی سنگینی از کالا ها در بنادر داریم که باید به مراکز عمده حمل شوند و در صورت نیاز بین مردم توزیع خواهد شد.

آقای رحمانی با بیان اینکه بحث نظارت و جلوگیری از تورم انتزاعی و جلوگیری از تحمیل فضای روانی و گرانی کالا ها باید مورد توجه قرار گیرد گفت: در این خصوص سازمان حمایت، سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف و اتاق بازرگانی گزارش های لازم را ارائه و اقداماتی که در این زمینه انجام شده را اعلام کردند.

وی افزود: بازرسی ها تشدید شده و اتحادیه های صنفی با همه امکانات خود پای کار آمدند و همه بازرسی ها نیرو های خود را بسیج کردند و در صورت نیاز، از خود سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز استفاده می شود.

وزیر صنعت گفت: تعزیرات و دادستانی ها نیز در این زمینه کمک های لازم را ارائه می کنند و تشکل های صنفی، نظارت های خود را تشدید کرده و همه گزارش ها را با فوریت پیگیری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه بیش از 30 هزار بازرسی انجام می شود

روزانه بیش از 30 هزار بازرسی انجام می شود