مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 14:152019-11-18اقتصادي

رحمانی: دستور تسریع در تخلیه کالاهای دپو شده در گمرک را دادیم


در بنادر دپوی اجناس وارداتی کاملا مشهود است و بر همین اساس تمهیداتی را در نظر گرفتیم که برای حمل کالاها تسریع صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رضا رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت پس از حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: امروز موضوع جلسه در این کمسیون بررسی وضعیت بازار و قیمت ها با حضور مسئولان اجرایی کشور بود.

  وی در مورد جزییات مباحث مطرح شده در این نشست افزود: من و همکارانم در حوزه اصناف گزارشی را در این باره به مجلس ارائه کردیم که البته در این گزارش به وفور کالا و ذخیره و تامین آن اشاره کردیم که هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد.

رحمانی تصریح کرد: ما در زمینه مبدا تولید و واردات اجناس و کالاها در روزهای گذشته نشست های متعددی را برگزار کردیم به طوری که در بنادر دپوی اجناس وارداتی کاملا مشهود است و بر همین اساس تمهیداتی را در نظر گرفتیم که برای حمل آن کالاها تسریع صورت گیرد که البته اکثر آن کالاها ذخیره خواهند شد تا در آینده توزیع شود.

  وزیر صمت خاطرنشان کرد: در بحث نظارت و جلوگیری از تورم انتزاعی و عدم گرانی اجناس و کالاها و ایجاد فضای روانی خاص در جامعه اقداماتی صورت گرفته است که نباید این موضوع بر گرانی کالا تحمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی: دستور تسریع در تخلیه کالاهای دپو شده در گمرک را دادیم

رحمانی: دستور تسریع در تخلیه کالاهای دپو شده در گمرک را دادیم