مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:302019-11-18ورزشي

کی روش چه دستاوردی برای فوتبال ایران داشت؟/ ضعفی که ویلموتس دارد


سرمربی پیشین استقلال با تاکید بر اینکه تیم ملی در زمان کی روش به لبنان باخت و با هدایت وی نتوانست عراق را شکست دهد گفت: یکی از ضعف های کاری ویلموتس این است که او هم پروازی است.

- پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شکست دو بر یک ایران برابر عراق گفت: متاسفانه برابر عراق هیچ برنامه ریزی نداشتیم، حریف ما مقابل ما به خوبی ظاهر شد اما تیم ملی کشورمان هیچ برنامه تاکتیکی نداشت و نمی دانست در زمین باید چه کاری انجام دهد.

وی تاکید کرد: وقتی مربی سه روز دیرتر از زمان موعد به ایران می آید و تمرینات را شروع می کند نباید انتظاری بیشتر از این داشت.

ما هنوز متوجه نشده ایم اگر قرار است مربی خارجی به ایران بیاید قبل از حضورش باید تمام مشکلات برطرف شده باشد تا او تمرکزش را روی تمرین و بازی های مهم تیم ملی بگذارد.

اگر هم قرار نیست این کار را انجام دهیم چرا این همه هزینه می کنیم و خود را به دردسر می اندازیم تا مربی بیاوریم که هنوز نیامده نمی توانیم مطالباتش را پرداخت کنیم و او به راحتی حاضر نیست به ایران آمده و تمرینات را زیر نظر بگیرد.

مظلومی ادامه داد: مقابل عراق هیچ استراتژی نداشتیم اصلا برنامه ای برای گل زدن و رسیدن به گل در تیم ملی وجود نداشت و من اعتقاد دارم دیدار برابر عراق ضعیف ترین بازی ما در طول چند سال اخیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کی روش چه دستاوردی برای فوتبال ایران داشت؟/ ضعفی که ویلموتس دارد

کی روش چه دستاوردی برای فوتبال ایران داشت؟/ ضعفی که ویلموتس دارد