مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:202019-11-18سياسي

انقلاب در آبخیزداری اردبیل/ جنگل کاری در منطقه توسعه می یابد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با اجرای طرح های مختلف از سال گذشته تا کنون انقلابی در آبخیزداری استان اردبیل پدیدار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهامت هدایت ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل عنوان کرد: از سال گذشته تا کنون با اجرای طرح های مختلف مرتبط با حوزه منابع طبیعی، انقلابی در آبخیزداری استان اردبیل به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری در شهرستان خلخال هشت بند آبگیر احداث شده است، افزود: عملیات احداث 97 بند سنگی ملاتی نیز در استان اردبیل به پایان رسیده که در سفر روزهای آتی رییس جمهوری به استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ادامه داد: وسعت عملیات انجام یافته، اردبیل را به دومین استان برتر کشور در حوزه آبخیزداری تبدیل کرده است.

هدایت در ادامه حیات آدمی را وابسته به صیانت از طبیعت و جنگل ها دانست و افزود: مقابله با کم آبی و خشکسالی و رفع خطر سیل ها بستگی به میزان حراست از منابع طبیعی دارد.

اجرای نهضت مشارکت مردمی جنگل کاری در اردبیل وی ادامه داد: افزایش پوشش گیاهی و فضای سبز به تثبیت خاک و جلوگیری از جریان سیل آسای آب منجر خواهد شد و بدین منظور نهضت مشارکت مردمی جنگل کاری در دو محور پروژه های بیولوژیک در مراتع و پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب در آبخیزداری اردبیل/ جنگل کاری در منطقه توسعه می یابد

انقلاب در آبخیزداری اردبیل/ جنگل کاری در منطقه توسعه می یابد