مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:052019-11-18اجتماعي

30 درصد دانش آموزان نیازمند توانمندسازی در حوزه سلامت روان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی در مراسم آغاز به کار رسمی و رونمایی از چارچوب و نقشه راه کانون یاریگران زندگی در مدارس کشور که در دبیرستان شاهد شهدای هفتم تیر منطقه 6 تهران برگزار شد با ابراز خرسندی از شکل گرفتن یک حرکت جدید با همت .

- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش گفت: آمار آسیب های اجتماعی نگران کننده است و 30 درصد دانش آموزان در حوزه سلامت روان نیاز به توانمندسازی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی در مراسم آغاز به کار رسمی و رونمایی از چارچوب و نقشه راه کانون یاریگران زندگی در مدارس کشور که در دبیرستان شاهد شهدای هفتم تیر منطقه 6 تهران برگزار شد با ابراز خرسندی از شکل گرفتن یک حرکت جدید با همت ستاد مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور اظهار کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر در کنار رویکرد های درمانی و مبارزه با بلای خانمان سوز اولویت رویکرد پیشگیرانه را در نظر گرفته است.

وی نوع نگاه دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر را قابل تقدیر و ستایش دانست و افزود: امروزه راه برون رفت همه آسیب های اجتماعی کار فرهنگی است، زیرا یک معضل فرهنگی را نمی توان باکار غیرفرهنگی رفع کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش افزود: اگر قرار باشد در حوزه فرهنگی کشور کاری انجام شود محور توسعه فرهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد دانش آموزان نیازمند توانمندسازی در حوزه سلامت روان

30 درصد دانش آموزان نیازمند توانمندسازی در حوزه سلامت روان