مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:052019-11-18اقتصادي

قابلیت های ایران برای توسعه حمل ونقل شهری/اتصال 100 درصدی خودروها به اینترنت تا 2025


معاون گروه خودرویی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل ونقل پیشرفته با تاکید بر این که تا سال 2025، 100 درصد خودروهای تولید شده قابلیت اتصال به اینترنت را خواهند داشت، - گفت: با توجه به نفوذ گسترده گوشی های هوشمند و اینترنت، حجم انبوه وسایل حمل و نقل و قابلیت های زیر ساختی مانند اینترنت اشیا، کشور قادر است تا در زمینه حمل ونقل هوشمند برنامه ریزی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس مهدی اوجانی امروز در نشست هم اندیشی نقش جابجایی هوشمند در حمل ونقل شهری با تاکید بر این که ستاد توسعه فناوری های حمل و نقل پیشرفته بازوی اجرایی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری در حوزه های حمل و نقل هوایی، زمینی و ریلی است اظهار کرد: در این زمینه این ستاد در سال های اخیر موضوعات مختلفی را پیگیری کرده است که یکی از این موضوعات هوشمندسازی حمل ونقل بوده است.

وی با اشاره به تحولات جهانی در حوزه شهرنشینی، اظهار کرد: بر اساس آمارهای جهانی تا سال 2040 به ازای هر 10 نفر، 7 نفر در شهرها زندگی می کنند، ضمن آن که سالانه 60 میلیون نفر به جمعیت شهرهای دنیا اضافه خواهد شد.

اوجانی به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از پایگاه های جهانی در حوزه تحولات شهری اشاره کرد و گفت: بر اساس نتایج به دست آمده از این گزارش، ایران در میان 10 کشور اول دنیا از نظر تعداد جمعیت شهری قرار گرفته است، به گونه ای که تا سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت های ایران برای توسعه حمل ونقل شهری/اتصال 100 درصدی خودروها به اینترنت تا 2025

قابلیت های ایران برای توسعه حمل ونقل شهری/اتصال 100 درصدی خودروها به اینترنت تا 2025