مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:002019-11-18اقتصادي

نخستین نمایشگاه بین اللملی توانمندی روستاییان درگیلان برپا می شود


مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به برپایی نخستین نمایشگاه بین اللملی توانمندی روستاییان، گفت: شش استان همجوار گیلان در این نمایشگاه حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاور پیر علایی بعداز ظهر دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالی و فنی دهیارها که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد تأکید کرد:طرح های درآمدزا یکی از انتظارات اصلی از دهیاری ها است.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های فراوان روستاها در حوزه گردشگری و بوم گردی، افزود: دهیاران باید با جذب سرمایه گذاری های مشترک در راستای توسعه و آبادانی روستاها تلاش کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان در ادامه با بیان اینکه درجه بندی دهیاری ها بر اساس وسعت و جمعیت انجام می شود، افزود: افزایش درجه دهیاری ها بیش از 20 درصد اعتبارات آنها را افزایش می دهد.

وی از برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی توانمندی های روستاییان در استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی ها روستاییان با حضور شش استان همجوار از 14 الی 17 اسفند ماه امسال به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

پیرعلایی با اشاره به برخی اهداف برپایی این نمایشگاه، حمایت از آیین های بومی و محلی را یکی از اهداف این نمایشگاه اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه بین اللملی توانمندی روستاییان درگیلان برپا می شود

نخستین نمایشگاه بین اللملی توانمندی روستاییان درگیلان برپا می شود