مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 12:152019-11-18اجتماعي

ارتقاء کیفیت و کمیت خدمت رسانی برای برف روبی


در سال جاری با بهبود و ارتقاء کیفیت و کمیت خدمت رسانی تجهیزات، پشتیبانی و نیروی انسانی برای برف روبی، در شرایط بهتری نسبت به سال قبل قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان گفت: این سازمان در راستای لزوم آمادگی مدیریت شهری برای جلوگیری و رفع مشکلات در شرایط ویژه، با برگزاری جلسات منظم و انجام هماهنگی با مناطق 22 گانه نسبت به آماده سازی و اورهال ماشین آلات برف روبی از دو ماه گذشته تاکنون اقدام کرده است.

علیپور با اشاره به تحویل 250 دستگاه ماشین آلات برف روبی به مناطق شامل انواع ماشین آلات و تجهیزات از قبیل نمک پاش، تیغه، لودر و کامیون به همراه کیسه های شن و نمک خاطر نشان کرد: طی هفته گذشته 130 دستگاه انواع نمک پاش غلطان، خودروهای نمک پاش بزرگ و کامیون های تیغه دار برای برف روبی بزرگراه ها و معابر به مناطق تحویل داده شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به تحویل تجهیزات در هفته گذشته به مناطق 22 گانه با تمرکز بر مناطق 1 تا 5 و 22، بیان کرد: به طور معمول این مناطق بیشترین میزان بارش برف و باران را دارند از این رو در بهینه کردن امکانات، تجهیزات و برقراری تمهیدات لازم جهت برف روبی و مقابله با مشکلات آبگرفتگی، توجه ویژه ای به این مناطق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء کیفیت و کمیت خدمت رسانی برای برف روبی

ارتقاء کیفیت و کمیت خدمت رسانی برای برف روبی