مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 09:302019-11-18فرهنگي

هر شغلی که پذیرفته ام، به ادبیات کودک و نوجوان مرتبط بوده است


مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده، هم زمان با هفته کتاب و کتاب خوانی با شعار «حال خوش خواندن» مهمان ویژه مراسم «صددانه یاقوت» در گناوه بود.

- مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده، هم زمان با هفته کتاب و کتاب خوانی با شعار حال خوش خواندن مهمان ویژه مراسم صددانه یاقوت در گناوه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خالق شعر ماندگار صد دانه یاقوت با حضور در ویژه برنامه ای با این عنوان در مرکز کانون گناوه گفت: تا به امروز 40 سال است که بدون وقفه برای بچه ها کار می کنم و هر شغلی را هم که پذیرفته ام، به ادبیات کودکان و نوجوانان ربط داشته است.

رحماندوست در گفت وگویی با اعضا مراکز کانون استان بوشهر امیدواری و پشتکار فراوان و مداومت بر آن را دو عامل ضروری در موفقیت بیان کرد.

وی بیان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و همچنین شناخت اصیل و صحیح ادبیات فارسی نیازمند این است تا نظام آموزشی ما با بهره گیری از ادبیات عامیانه، مردمی و متون کلاسیک؛ هنرمندانی تربیت کند که با نگاه خلاقانه این منابع غنی و ارزشمند را برای کودکان و نوجوانان بازآفرینی و بازنویسی کنند.

رحماندوست با تاکید بر زیبایی افسانه ها و داستان های عامیانه جنوب و به ویژه استان بوشهر خلاقیت و بازآفرینی این متون را معطوف به رفع نیازهای کودکان و نوجوانان و بسیار ضروری و مهم دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر شغلی که پذیرفته ام، به ادبیات کودک و نوجوان مرتبط بوده است

هر شغلی که پذیرفته ام، به ادبیات کودک و نوجوان مرتبط بوده است