مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 09:172019-11-18اقتصادي

دلایل کارشناسی دولت برای گران کردن بنزین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی دهقان دهنوی معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد گفت: به طور متوسط روزانه 100 میلیون لیتر بنزین در کشور تولید می شود اگر بتوانیم بنا به اتفاق 10 میلیون لیتر از میزان مصرف سوخت بکاهیم و با نرخ 5 هزار تومان در خلیج .

- معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد دلایل کارشناسی دولت برای گران کردن بنزین را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی دهقان دهنوی معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد گفت: به طور متوسط روزانه 100 میلیون لیتر بنزین در کشور تولید می شود اگر بتوانیم بنا به اتفاق 10 میلیون لیتر از میزان مصرف سوخت بکاهیم و با نرخ 5 هزار تومان در خلیج فارس بفروشیم با در نظر گرفتن تفاوت با نرخ داخل کشور روزانه حدود 4 میلیارد تومان و در 10 روز 40 میلیارد تومان و سالانه 14 هزار میلیارد ریال درآمد حاصل می شود.

او ادامه داد: در حال حاضر شرایط اقتصادی مردم به گونه ای نیست که بتوانند نرخ 5 هزار تومان بابت هزینه بنزین را تحمل کنند هدف فعلی سیاست اقتصادی دولت بر این است که توزیع سوخت با نرخی عادلانه تر صورت پذیرد.

دهقان تصریح کرد: نرخ هر لیتر بنزین در عربستان 6200 تومان، در امارات 6400 تومان، در افغانستان 7 هزار تومان، پاکستان 8 هزار تومان، ترکیه 13200 تومان و در کشور های پیشرفته ای مانند هلند و سوئد 20 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل کارشناسی دولت برای گران کردن بنزین

دلایل کارشناسی دولت برای گران کردن بنزین