مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:002019-11-18فرهنگي

«اسکورسیزی» و هیچکس صاحب سینما نیست


برادران «روسو» که کارگردان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما هستند نسبت به صحبت های «مارتین اسکورسیزی» در انتقاد از سینمای ابرقهرمانی واکنش نشان دادند.

- برادران روسو که کارگردان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما هستند نسبت به صحبت های مارتین اسکورسیزی در انتقاد از سینمای ابرقهرمانی واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، جو روسو و آنتونی روسو که با ساخت فیلم انتقام جویان: آخر بازی محصول کمپانی مارول رکورد پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما را از آواتار گرفتند، سکوت خود را در قبال صحبت های مارتین اسکورسیزی شکستند که معتقد است فیلم های ابرقهرمانی سینما نیستند.

جو روسو در این باره گفت: این به تعریف شما از سینما بستگی دارد و ما سینما را فیلمی تعریف می کنیم که افراد را برای به اشتراک گذاشتن یک تجربه احساسی گرد هم جمع می کند.

فروش فیلم انتقام جویان: آخر بازی در گیشه تنها نشانه ای از موفقیت مالی نیست بلکه نشان می دهد این فیلم تاثیری بی سابقه بر روی مخاطبان در سراسر جهان از لحاظ به اشتراک گذاشتن داستان و تجربه آن داشته است.

آنتونی روسو نیز گفت: می توان به این قضیه از زاویه ای دیگر نیز نگاه کرد و آن این است که سینما متعلق به هیچ کس نیست، ما صاحب سینما نیستم و شما نیز صاحب آن نیست و سینما متعلق به اسکورسیزی هم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسکورسیزی» و هیچکس صاحب سینما نیست

«اسکورسیزی» و هیچکس صاحب سینما نیست