مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:002019-11-18سياسي

میلیارد ها تومان در کشت و صنعت مغان سرمایه گذاری شده است


ده ها میلیارد در کشت و صنعت مغان سرمایه گذاری شده و به همین دلیل وضعیت کنونی این مجموعه بهتر از زمان اداره آن از سوی بخش دولتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت، آقای محمود حجتی در نشست علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال آقای، ولی ملکی در خصوص کشت و صنعت مغان، اظهار داشت: ادعایی ندارم که مدیریت دولتی در بنگاه های اقتصادی موفق بوده یا می تواند موفق باشد و به دلیل نظرات کارشناسی مختلفی که در این حوزه وجود دارد بحث اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی مطرح شده است.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: در سال 88 دولت تصویب کرد تا کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی واگذار شود و این مجموعه از حوزه دولتی خارج شده و زیر نظر وزیر اقتصاد و خصوصی سازی اداره شده است و در 10 سال گذشته نیز مرتب بخش واگذاری آن به بخش خصوصی مطرح شده است.

وی افزود: متولی اصلی این مجموعه، کشت و صنعت مدیریت را نیابتا به وزیر دیگری می دهد تا کشت و صنعت مغان را اداره کند در حالی که مدیر نیابتی حق ندارد وام بگیرد و برای مورد به مورد اقداماتی که قرار بوده انجام دهد باید به سازمان خصوصی سازی مراجعه کند و از آن ها مجوز بگیرد.

آقای حجتی ادامه داد: در دولت مطرح کردند که اگر بناست این مجموعه به بخش خصوصی واگذار شود، اقدامات لازم در این جهت طی دوره ای انجام شود، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیارد ها تومان در کشت و صنعت مغان سرمایه گذاری شده است

میلیارد ها تومان در کشت و صنعت مغان سرمایه گذاری شده است