مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 07:502019-11-18اقتصادي

منشأ نیاز های سوختی بخش کشاورزی گازوییل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کامبیز عباسی در رابطه با تأثیر افزایش قیمت بنزین بر بخش کشاورزی اظهار کرد: - رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: نیاز های سوختی بخش کشاورزی منشأ گازوییل دارد که قیمت آن ثابت می ماند بنابراین تغییرات قیمت بنزین تأثیری در هزینه تولید و حمل ونقل محصولات کشاورزی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کامبیز عباسی در رابطه با تأثیر افزایش قیمت بنزین بر بخش کشاورزی اظهار کرد: مصرف سوخت در حوزه کشاورزی گازوییل است و در بخش های ماشین های کشاورزی، گلخانه ها، دام، طیور و آبزی پروری از سوخت گازوییل استفاده می شود.

وی افزود: نیاز های سوختی بخش کشاورزی منشأ گازوییل دارد که قیمت آن ثابت خواهد ماند بنابراین تغییرات قیمت بنزین تأثیری در هزینه تولید و حمل ونقل محصولات کشاورزی ندارد.

رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی با اشاره به عدم استفاده پهپاد های سم پاش از بنزین خاطرنشان کرد: پهپاد های سم پاش در بخش کشاورزی باتری شارژی دارند و با برق کار می کنند، بنابراین بنزین در این بخش هم استفاده نمی شود.

عباسی در رابطه با میزان سهم بخش کشاورزی از گازوییل اذعان کرد: حدود 8 درصد از گازوییل کل کشور در بخش کشاورزی مصرف می شود که به صورت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشأ نیاز های سوختی بخش کشاورزی گازوییل است

منشأ نیاز های سوختی بخش کشاورزی گازوییل است