مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 07:302019-11-18فرهنگي

امیدواری داور آلمانی «رشد» به آینده پویانمایی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویفا آنجاونکمین داور آلمانی بخش دانش آموزان و فرهنگیان فیلمساز چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد ، - داور آلمانی بخش دانش آموزان و فرهنگیان فیلمساز جشنواره فیلم رشد می گوید طی چند روز گذشته انیمیشن های جذابی از فیلمسازان ایرانی تماشا کرده و به آینده ساخت انیمیشن در ایران امیدوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، ویفا آنجاونکمین داور آلمانی بخش دانش آموزان و فرهنگیان فیلمساز چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد ، درباره سابقه حضورش در این جشنواره گفت: اولین باری نیست که در تهران حضور دارم، اما اولین باری است که در جشنواره رشد شرکت کرده ام، اقامتم این چند روز در ایران بسیار فوق العاده و همراه خاطره های خوب بود.

وی با اشاره اینکه با توجه به تحولات رسانه ای در آینده این جشنواره فراگیر و تاثیرگذارتر خواهد شد، بیان کرد: جشنواره فیلم رشد تجربه بسیار مثبتی برای جوانان خواهد بود و نسل آینده فیلمسازان را تربیت خواهد کرد.

در ایران فیلمسازان جوان و آتیه داری وجود دارد که استعدادشان باید به تمام جهان نشان داده شود.

داور جشنواره فیلم رشد تاکید کرد: اگر فیلمسازان جوان ایرانی فرصت این را داشته باشند که استعداشان را همانطور که خودشان می خواهند نشان بدهند در آینده ای نه چندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری داور آلمانی «رشد» به آینده پویانمایی ایران

امیدواری داور آلمانی «رشد» به آینده پویانمایی ایران