مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 06:592019-11-18فرهنگي

افتتاحیه جشنواره فرهنگ اقوام در گنبدکاووس


جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در شهرستان گنبدکاووس با حضور مسوولان ارشد استانی و شهرستانی و با شرکت گروه های فرهنگی و هنری سراسر کشور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سیزدهمین دوره جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در شهرستان گنبدکاووس درحالی افتتاح شد که سومین سال پیاپی است این جشنواره در این شهرستان به موازات شهرستان گرگان برگزار می شود.

مراسم افتتاح این جشنواره فرهنگی با حضور گروه های هنری و فرهنگی از سراسر کشور و اقوام پرافتخار ساکن استان گلستان و با حضور مسوولان ارشد استانی و شهرستانی در محل سالن بزرگ ورزشی المپیک گنبدکاووس برگزار شد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگ اقوام یکی از مسیرها و ظرفیت های بزرگ انتقال فرهنگ هاست، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره بزرگ در استان گلستان یک فرصت بزرگ برای توسعه فرهنگی و حتی اقتصادی است و امیدواریم هر سال نسبت به سال گذشته با محتوای غنی تر و با تداوم روحیه تعامل و همدلی برگزار شود.

هادی حق شناس با بیان اینکه بسیاری از شهرها از طرق مختلف به دنبال اثبات قدمت 100 یا چند صد ساله خود هستند، افزود: شهرستان گنبدکاووس حتی اگر از شهر تاریخی جرجان و آثار باستانی چند هزار ساله اش چشم پوشی کنیم تنها برج قابوس خودش حکایت از تاریخ و تمدن بیش از یک هزار سال در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه جشنواره فرهنگ اقوام در گنبدکاووس

افتتاحیه جشنواره فرهنگ اقوام در گنبدکاووس