مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 00:202019-11-17اقتصادي

افزایش قیمت محصولات کشاورزی پذیرفتی نیست


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: هیچ گونه افزایش قیمت محصولات کشاورزی به بهانه اصلاح بنزین پذیرفتی نیست و تخلف محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس محمد مهدی قاسمی در جلسه  هماهنگی مدیران سازمان جهادکشاورزی استان فارس اظهار داشت: با عنایت به اینکه عمده حمل و نقل بخش کشاورزی بر پایه خودروهای گازوییل سوز هست و این حامل انرژی اصلاح قیمت نداشته است و نیز در مورد خوردهای وانت بنزینی(خودروهای حمل شیر و تره بار) سهمیه ابلاغی فعلی که مربوط به آبان ماه است و در روزهای پایانی آن قرار داریم این میزان  پاسخگوی نیازشان خواهد بود و نباید مشکلی در رابطه با افزایش هزینه حمل و نقل وجود داشته باشد.

وی افزود: از سوی دیگر شاهد اثرات غیر مستقیم افزایش قیمت بنزین، بر هزینه های آحاد جامعه از جمله بهره برداران بخش کشاورزی، از محل درآمد حاصل از اصلاح قیمت بنزین خواهیم بود که به این عزیزان پرداخت می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و تشکل های بخش کشاورزی موظفند افزایش احتمالی قیمت خدمات ارائه شده به بهره برداران  این بخش را رصد کرده و موارد افزایش قیمت ها را سریعا گزارش داده و پیشنهادات لازم را اعلام کنند همچنین مردم و به ویژه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت محصولات کشاورزی پذیرفتی نیست

افزایش قیمت محصولات کشاورزی پذیرفتی نیست