مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 23:552019-11-17اقتصادي

«چاقی» بحران این روزهای انگلیس


نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است، نرخ چاقی و اضافه وزن مردم انگلیس طی دو دهه گذشته دو برابر شده و روز به روز به این آمار افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است، نرخ چاقی و اضافه وزن مردم انگلیس طی دو دهه گذشته دو برابر شده و روز به روز به این آمار افزوده می شود.

آمارها حاکی از آن است، شمار افراد چاق این کشور از 6 میلیون و 900 نفر از مرز 13 میلیون نفر گذشته و همین موضوع منجر به روند صعودی مبتلایان به دیابت نیز شده است.

کارشناسان علمی می گویند: بحران چاقی منجر به بحران دیابت نیز شده است و کشور انگلیس با جمعیت 55 میلیونی، 14 میلیارد و 400 میلیون پوند برای ابتلای عجیب مردم به دیابت هزینه می کند.

به گفته وزارت بهداشت انگلیس در حدود 13 میلیون نفر بالای 16 سال در 2017 چاق بودند  واین در حالیست که این آمار در سال 1997 تنها 6 میلیون و 900 هزار نفر بوده است.

کارشناسان با تأکید براینکه چاقی منجر به سرطان، دیابت نوع دوم و بیماری های قلبی می شود تأکید کردند، برای مقابله با چاقی و عوارض آن باید چاره ای اندیشیده شود.

انگلیس یکی از بالاترین میزان چاقی در غرب اروپا را دارد که نرخ آن حتی سریع تر از آن در آمریکا افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چاقی» بحران این روزهای انگلیس

«چاقی» بحران این روزهای انگلیس