مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 20:462019-11-17اقتصادي

آخرین آمار مقرری بگیران بیمه بیکاری


مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار از شناسایی 1200 بنگاه دارای مشکل خبر داد و گفت: تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری با کاهش سه درصدی به 255 هزار نفر رسیده است.

- کریم یاوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آمارها تا پایان شهریور ماه 1200 بنگاه دارای مشکل شناسایی شد و مشکلات آنها در کارگروههای استانی تسهیل و رفع موانع تولید مورد حل و فصل قرار گرفت.

وی افزود: وزارت کار صیانت از نیروهای کار شاغل در بنگاههای اقتصادی را برعهده دارد و به همین منظور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات بنگاهها را به دقت و با جدیت رصد و در جهت حل و فصل آنها گام برمی دارد.

حفظ 200 هزار شغل در شش ماهه امسال مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار در عین حال از حفظ 200 هزار فرصت شغلی در شش ماهه امسال خبر داد و گفت: با همراهی بنگاه های اقتصادی، کارگران و کارفرمایان و همکاری بانکها و بیمه ها و حمایت و پیگیری مسئولان استانها از ریزش 200 هزار نیروی کار در کشور طی شش ماهه نخست امسال جلوگیری شد.

وزارت کار در گام اول بر حفظ اشتغال موجود در بنگاهها و جلوگیری از خروج نیروهای کار و در گام بعد در صورت تداوم مشکل بر همکاری وزارتخانه ها و دستگاههای صادر کننده مجوز فعالیت بنگاه برای حل مشکلات تاکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار مقرری بگیران بیمه بیکاری

آخرین آمار مقرری بگیران بیمه بیکاری