مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 13:362019-11-17اقتصادي

نصب برچسب قیمت در تمام واحدها ضروری است/بازار را با بگیر و ببند کنترل نمی کنیم


قائم مقام وزیر صنعت دستور رهبر انقلاب را در حوزه اصلاح قیمت بنزین فصل الخطاب دانست و گفت: ذخایر کالایی در بهترین شرایط قرار داشته و نصب برچسب قیمت الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مدرس خیابانی در گردهمایی هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی که با موضوع سیاست اصلاح قیمت و مصرف سوخت برگزار شده بود، گفت: بسیج یک بخش باعظمت است و اصناف تشکل معظمی هستند که نقش بی بدیلی را در دوران انقلاب و حتی قبل از آن ایفا کرده اند، به نحوی که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ نیز بازار را به خوبی مدیریت کرده و حرف اول را در تأمین نیازهای مردم می زدند.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: هر اتفاقی که قرار باشد در حوزه بازار رخ دهد، باید همراه با نظارت و کنترل بازاریان و بسیج اصناف باشد به خصوص اینکه اصناف همواره در کنار مردم در دوره های سخت قرار داشته و این موضوع که آنها در گرانی بنزین مترصد فرصتی هستند تا کالای خود را گران تر بفروشند، صحت ندارد.

وی تصریح کرد: بخش عمده ای از اصناف و بازاریان معتمدان محله خود به شمار آمده و اگر چه ممکن است عرضه کننده یک کالا باشند اما در دهها کالای دیگر خریدار به شمار آمده و به طور طبیعی از گرانی استقبال نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب برچسب قیمت در تمام واحدها ضروری است/بازار را با بگیر و ببند کنترل نمی کنیم

نصب برچسب قیمت در تمام واحدها ضروری است/بازار را با بگیر و ببند کنترل نمی کنیم