مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 13:072019-11-17اقتصادي

کشف 330 تن پیش ساز شیمیایی تولید شیشه/ورود تمام پیش سازها از اروپا


معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن بیان اینکه- از شرق و جنوب شرق مواد مخدر سنتی و افیونی و از مرزهای شمال غرب، - معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن بیان اینکه از شرق و جنوب شرق مواد مخدر سنتی و افیونی و از مرزهای شمال غرب، پیش سازها و مواد شیمیایی وارد کشور می شوند اظهار کرد: ایران امسال 330 تن پیش ساز شیمیایی کشف کرده است.

تمام این پیش سازها از کشورهای اروپایی به ایران می آید و اگر کنترل نشود، با روند صعودی تولید شیشه در افغانستان مواجه خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر اصلانی با هیاتی از سازمان مبارزه با جرائم سازمان یافته و مواد مخدر ارمنستان دیدار و دو طرف بر توسعه همکاری ها در زمینه مبادله اطلاعات، اقدامات مشترک و آموزش تاکید کردند.

وی در این دیدار گفت: در جمهوری اسلامی ایران، وزارت اطلاعات، پلیس مبارزه با مواد مخدر و گمرک از جمله نهادهای اصلی هستند که با حوزه معاونت مقابله با عرضه و امور بین الملل همکاری می کنند و وزارتخانه های بهداشت و آموزش و پرورش نیز از جمله نهادهای اصلی هستند که با حوزه کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی همکاری دارند.

وی در ادامه با اشاره به 3814 شهید و 12000 جانباز عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: جمهوری اسلامی ایران با سیل قاچاق مواد مخدر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 330 تن پیش ساز شیمیایی تولید شیشه/ورود تمام پیش سازها از اروپا

کشف 330 تن پیش ساز شیمیایی تولید شیشه/ورود تمام پیش سازها از اروپا