مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-17اقتصادي

بخش مسکن وزارت راه بی اطلاع از بازار / طرح ملی مسکن تأثیری بر کنترل قیمت ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسام عقبایی با اشاره به اینکه دولت 6 سال به بخش مسکن توجهی نکرد و هیچ کار عملیاتی برای آن نداشت، گفت: - نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن برخلاف اظهارات معاون وزیر هیچ تأثیری در کنترل قیمت مسکن نخواهد داشت، گفت: ساخت 400 هزار مسکن ملی تا سال 1400 به اتمام نمی رسد و به دولت بعدی منتقل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسام عقبایی با اشاره به اینکه دولت 6 سال به بخش مسکن توجهی نکرد و هیچ کار عملیاتی برای آن نداشت، گفت: از همان روز های نخست دولت یازدهم وقتی وزیر سابق راه و شهرسازی با مسکن مهر مخالفت کرد و گفت: افتخار می کنم یک مسکن مهر افتتاح نکردم مشخص شد که به بخش مسکن کم توجهی خواهد شد.

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک اظهار داشت: از همان روز های نخست بی توجهی به بخش مسکن باعث شد تا فاصله تعادل میان عرضه و تقاضا در بخش مسکن بیشتر شود.

* بدون مصوبه مجلس طرح ملی اقدام مسکن دست سوداگران می افتدوی افزود: وزارتخانه عظیم راه و شهرسازی نیازمند یک برنامه ریزی قوی و کوتاه مدت و بلندمدت است، اما متأسفانه تغییر پی در پی معاونان بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی نشان داد که برنامه ریزی چندانی برای بخش مسکن نباید متصور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش مسکن وزارت راه بی اطلاع از بازار / طرح ملی مسکن تأثیری بر کنترل قیمت ندارد

بخش مسکن وزارت راه بی اطلاع از بازار / طرح ملی مسکن تأثیری بر کنترل قیمت ندارد